Τηλεφωνικές Παραγγελίες:

2641 301 460 / 6942 950 856

Πολιτική Επιστροφών

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ/ΑΚΥΡΥΡΩΣΕΙΣ – ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

 

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο :

1. Κατόπιν επικοινωνίας μαζί μας εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος και της γνωστοποίησής του σε εμάς είτε στο τηλέφωνο 2641301460 και 6942950856 είτε στο e-mail: info@homematters.gr

2. Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από το πρωτότυπο παραστατικό πώλησης.

3. Όταν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, δεν έχει ανοιχτεί η συσκευασία του και δεν έχει χρησιμοποιηθεί, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η επιχείρηση για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους. Στην αντίθετη περίπτωση, έχουμε το δικαίωμα να μην δεχτούμε την επιστροφή και το προϊόν θα επιστραφεί πίσω στον πελάτη-αποστολέα με χρέωση δική του. Το ίδιο ισχύει και για το δικαίωμα υπαναχώρησης που αναλύεται κατωτέρω.

4. Ο  αγοραστής και σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.2251/1994, όπως ισχύει σήμερα, μπορεί να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα από τη σύμβαση αγοράς του προϊόντος/υπηρεσίας εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την επόμενη ημέρα αγοράς, με έγγραφη κοινοποίηση (μέσω email στο info@homematters.gr) του αιτήματός του προς την Επιχείρηση” Υπόδειγμα Δήλωσης Υπαναχώρησης” που θα βρει εδώ. Ακολούθως το Home Matters θα επιστρέψει στον Αγοραστή τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία του προϊόντος κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας και συνεννοήσεως μαζί του, ενώ ο αγοραστής θα επιστρέψει αντιστοίχως το προϊόν, το οποίο και θα ακυρώνεται. Μετά την πάροδο της ανωτέρω προθεσμίας, ο Αγοραστής δεν δικαιούται να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης και η Επιχείρηση δεν έχουν πλέον καμία συναφή υποχρέωση απέναντι στον τελευταίο. Στην περίπτωση αυτή  τα έξοδα επιβαρύνουν τον ίδιο. Αν το προϊόν είναι σε άριστη κατάσταση και χωρίς ελαττώματα, τότε ο πελάτης/αποστολέας έχει δικαίωμα να λάβει τα χρήματα που κατέβαλε για την αγορά του προϊόντος. 

5. Αν το προϊόν παρουσιάσει ελάττωμα μέσα σε 14 ημέρες από την παραλαβή του, ο πελάτης θα πρέπει να μας το γνωστοποιήσει άμεσα και δικαιούται την επισκευή ή την αντικατάστασή του με άλλο ίδιο προϊόν ίσης αξίας ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής και όχι την επιστροφή χρημάτων. Σε αυτήν την περίπτωση η επιστροφή του προϊόντος θα γίνει με την μεταφορική που συνεργάζεται η Home Matters και ο πελάτης δεν χρεώνεται τα μεταφορικά με την προϋπόθεση ότι η επιστροφή του προϊόντος θα γίνει εντός της ανωτέρω προθεσμίας των 14 ημερών από την παραλαβή του.  Αν η επιστροφή γίνει εντός 15-30 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, τότε τα έξοδα των μεταφορικών βαρύνουν τον πελάτη.

6. Aν το προϊόν έχει πωληθεί με κάποιο δώρο, τότε θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το δώρο.

 

ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΑΠΟ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

Σύμφωνα με το Άρθρο 3ιβ περ. γ του Ν. 2251/1994 όπως ισχύει σήμερα ο αγοραστής δεν έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από γ) την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων. Επομένως σε περίπτωση εξειδικευμένης παραγγελίας που ο αγοραστής αγοράζει εξατομικευμένο για τον ίδιο προϊόν και προοριζόμενο αποκλειστικά γι’ αυτόν όπως όταν επιλέγει προϊόν με συγκεκριμένες διαστάσεις (π.χ. ……………….συγκεκριμένων διαστάσεων κ.ο.κ.) τότε το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν θα γίνεται δεκτό από την επιχείρηση μας. Παρομοίως δεν γίνεται δεκτό το δικαίωμα υπαναχώρησης των πελατών μας και στις υπόλοιπες περιπτώσεις όπως αυτές ρυθμίζονται στο Ν. 2251/1994.

Scroll to Top Μετάβαση στο περιεχόμενο